U skladu sa izmenjenim epidemiološkim uslovima i novim merama uvedenim od strane Vlade Republike Srbije od 16.03.2021. godine, obaveštavaju se učesnici da će se predaja radova sprovesti u skladu sa definisanim konkursnim rokovima zaključno sa 23.03.2021. godine najkasnije do 14:00 putem mejla: cid@arh.bg.ac.rs
Konkursni tim/autor za potrebe predaje radova formira posebnu email adresu kreiranu za tu svrhu koja se sastoji od sledećih elemenata:
paviljonŠIFRA@domen
primer: paviljonxxxxx@gmail.com
Molimo učesnike da prilikom slanja dokumentacije vode računa da ista nije veća od 5MB ili da u suprotnom koriste WeTransfer link ili ekvivalent.
Prijava treba da sadrži četiri odvojena foldera i to:
- FOLDER OBRAZLOŽENJE – A4 sveska sa tekstualnim obrazloženjem i umanjenim grafičkim prilozima (jedan multipage .pdf),
- FOLDER GRAFIČKI ELABORAT – A2 plakati (jedanmultipage .pdf),
- FOLDER PODACI O AUTORIMA – Jedan.pdf fajl pod nazivom “AUTOR” treba da sadrži šifrom označenu i potpisanu Izjavu konkurenata o tome da svi članovi autorskog tima prihvataju uslove konkursa. Drugi .pdf fajl pod nazivom “PODACI ZA KONTAKT”, sadrži šifrom označen spisak sa imenima, prezimenima, brojevima indeksa i fakultetima svih članova autorskog tima, kao i podatke o adresi za kontakt (poštanskoj i e-mail adresi) i broju kontakt telefona,
- FOLDER CRTEŽI – Crteži rešenja u aktivnom DWG formatu (crteži u AutoCAD-u).
Sekretar konkursnog žirija će po pristizanju konkursnih radova proveriti dostavljenu dokumentaciju i izdvojiti folder sa podacima o autoru/ima na čuvanje do konačne odluke Žirija.
Učesnici će dobiti email potvrde prijema. Učesnici su u potpunosti odgovorni za sigurnu i pravovremenu dostavu dokumentacije i Arhitektonski fakultet, Univerziteta u Beogradu se ne može smatrati odgovornim za neuspele prijave.
Rezultati konkursa i izveštaj žirija biće objavljeni na internet stranici:
arh.bg.ac.rs
SVI OSTALI USLOVI I PRAVILA KONKURSA SPROVODE SE U SKLADU SA INICIJALNIM RASPISOM KONKURSA DOSTUPNIM NA: