Z A D U Ž B I N A
VESELINA LUČIĆA
11 000 Beograd, Studentski trg 1, PIB: 101885095, Matični broj: 17247786, Račun: 265-1760310000354-52
Tel: (011) 3207-426, Finansijski poslovi: (011) 3207-428, Faks: (011) 3207-486
Zadužbina Veselina Lučića
dana 22. juna 2023. raspisuje
O G L A S
ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP STANA
Daje se u zakup stan broj 1 površine 24m2 u suterenu stambeno-poslovne zgrade Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Đorđa Jovanovića broj 5, druga zona, u viđenom stanju.
Početni iznos zakupnine je 1.027,00 din/m2, što ukupno mesečno iznosi 24.648,00 dinara (Zadužbina nije u sistemu PDV).
Stan se daje u zakup za stanovanje ili za obavljanje mirne delatnosti (osim organizovanja igara na sreću, kladionica i onih koje bukom, vibracijama, mirisima, dimom ili na drugi sličan način ometaju stanare zgrade u Đorđa Jovanovića 5 i okolnih zgrada u mirnom korišćenju stanova i poslovnih prostora).
Kriterijum za izbor zakupca je najviša ponuđena cena zakupnine po m2 oglašenog prostora.
U slučaju da izabrani ponuđač zaključi ugovor o zakupu stana za stanovanje, Zakupodavac zadržava pravo da uvećava mesečni iznos zakupnine utvrđen ugovorom o zakupu, u slučaju postojanja inflacije u prethodnih godinu dana od dana zaključenja ugovora, merene indeksom potrošačkih cena na nivou grada Beograda, objavljenim na sajtu Republičkog zavoda za statistiku Srbije, kao i u drugim slučajevima značajnijih promena kretanja cena na tržištu, na osnovu procene tržišne vrednosti zakupnine koju će odrediti licencirani procenitelj ili veštak, o trošku zakupodavca.
U slučaju da izabrani ponuđač prijavi obavljanje delatnosti u stanu, Zakupodavac zadržava pravo da poveća početni iznos zakupnine iz Oglasa, u zavisnosti od vrste prijavljene delatnosti koja će se u stanu obavljati, radi potrebe usklađivanja sa iznosima zakupnina utvrđenim opštim aktom Grada Beograda kojim se uređuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor na teritoriji Grada Beograda, važećim na dan otvaranja ponuda. Zakupodavac zadržava pravo da u budućnosti povećava iznos ugovorene zakupnine, radi potrebe usklađivanja sa iznosima zakupnina utvrđenim opštim aktom grada Beograda kojim se uređuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor na teritoriji grada Beograda, i to tako što će ugovorenu cenu zakupa uvećavati srazmerno procentu uvećanja početne cene utvrđene opštim aktom grada Beograda.
Stan se daje u zakup na određeno vreme, na rok od 5 (pet) godina, s tim što se isti može produžavati za naredni isti, kraći ili duži period.
U postupku za davanje u zakup nepokretnosti učešće mogu uzeti fizička lica, kao i pravna lica i preduzetnici radi obavljanja registrovane delatnosti, koja uplate depozit i koja ispunjavaju uslove iz Oglasa.
Ponude se dostavljaju u roku od 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja oglasa, najkasnije do 7. jula 2023. godine do ponoći, neposredno na adresu: Zadužbina Veselina Lučića, Beograd, Studentski trg broj 1.
Na zatvorenoj koverti ponuđač mora staviti napomenu: “Ponuda za stan – ne otvarati”.
Otvaranje ponuda održaće se dana 10. jula 2023. godine u prostorijama Univerziteta u Beogradu na Studentskom trgu broj 1, u prizemlju, u kancelariji broj 2, sa početkom u 10 časova.
Zakonski zastupnici ponuđača nisu obavezni da prisustvuju otvaranju ponuda, ali ukoliko prisustvuju dužni su sa sobom poneti ličnu kartu. Ukoliko otvaranju ponuda prisustvuju njihovi ovlašćeni predstavnici, ovlašćenje treba da bude dato na memorandumu ponuđača, potpisano od strane zakonskog zastupnika i overeno pečatom i obavezno treba da sadrži tekst kojim se lice ovlašćuje da prisustvuje otvaranju ponuda.
Prijava, koja čini sastavni deo Oglasa, treba da sadrži sledeće elemente da bi bila potpuna i uredna:
1. Podaci o podnosiocu Prijave:
– za pravna lica: naziv pravnog lica, sedište, adresa elektronske pošte, lice za kontakt, kontakt telefon, kopija izvoda o registraciji pravnog lica kod nadležnog organa, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV, ukoliko je u sistemu PDV-a, kopije svih ugovora o otvaranju i vođenju dinarskih računa kod poslovnih banaka kod koje ima račune, kopija rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje pravnog lica (direktor), kopija overenog OP obrasca, podatak o delatnosti koju će obavljati u stanu i punomoćje ukoliko podnosilac prijave ima zastupnika (ukoliko zakonski zastupnik podnosioca prijave ovlasti drugo lice za zastupanje);
– za preduzetnike: ime i prezime preduzetnika, sedište, adresa elektronske pošte, fotokopija lične karte bez čipa ili očitana biometrijska lična karta preduzetnika, kontakt telefon, naziv radnje, kopija izvoda o registraciji preduzetnika kod nadležnog organa, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV, ukoliko je u sistemu PDV-a, kopije svih ugovora o otvaranju i vođenju dinarskih računa kod poslovnih banaka kod koje ima račune, kopija rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje, kopija overenog OP obrasca, podatak o delatnosti koju će obavljati u predmetnom stanu i punomoćje, ukoliko podnosilac prijave ima zastupnika (ukoliko zakonski zastupnik podnosioca prijave ovlasti drugo lice za zastupanje);
– za fizička lica: ime i prezime ponuđača, adresa prebivališta, adresa elektronske pošte, fotokopija lične karte bez čipa ili očitana biometrijska lična karta, jedinstveni matični broj građanina, kontakt telefon, podatak o nameni za koju planira da zakupi stan (stanovanje, obavljanje delatnosti i koje) i dokaz o redovnim primanjima (uverenje nadležnog opštinskog organa o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva za poslednjih šest meseci, potvrda poslodavca o prosečnim primanjima za poslednjih šest meseci za sve zaposlene članove porodičnog domaćinstva ili drugi dokaz);
2. Iznos mesečne zakupnine koja se nudi po m2;
3. Izjava o prihvatanju svih uslova iz Oglasa za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup stana broj 1 površine 24m2 u suterenu stambeno-poslovne zgrade Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Đorđa Jovanovića broj 5, (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
4. Izjava o spremnosti ulaganja sopstvenih sredstava u adaptaciju i opremanje stana broj 1 površine 24m2 u suterenu stambeno-poslovne zgrade Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Đorđa Jovanovića broj 5, (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica) bez prava potraživanja od zakupodavca;
5. Izjava o preuzimanju obaveza plaćanja troškova koji terete stan broj 1 površine 24m2 u suterenu stambeno-poslovne zgrade Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Đorđa Jovanovića broj 5 (infostan, električna energija i dr.) i troškova tekućeg održavanja i hitnih intervencija u stanu (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
6. Izjava o dostavi dokaza o izmirenju obaveza iz prethodnog zakupodavnog odnosa (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica): Ukoliko je ponuđač trenutni zakupac ili je bio zakupac stambenog ili poslovnog prostora zakupodavca, ili posebnih delova nepokretnosti drugih zadužbina i fondacija pod upravom Univerziteta u Beogradu, ili je sa njima povezano lice u smislu propisa o privrednim društvima ili na drugi način koji opravdano može dovesti u sumnju izvršenje ugovornih obaveza iz budućeg zakupodavnog odnosa, potrebno je da u roku od 5 (pet) dana od dana prijema Obaveštenja o izboru zakupca (u slučaju da je izabran za zakupca) dostavi dokaz da je to lice izmirilo obaveze iz tog zakupodavnog odnosa. Ukoliko ne dostavi dokaz u navedenom roku smatraće se da je ponuđač odustao od zakupa predmetne nepokretnosti i pristupiće se pozivanju sledećeg najpovoljnijeg ponuđača, radi zaključenja ugovora o zakupu.
7. Dokaz o uplati depozita u iznosu od 12.000,00 dinara na račun Zadužbine Veselina Lučića 265-1760310000354-52. Uplata depozita od strane lica koje nije podnosilac prijave neće biti prihvaćena, te će se prijava uz tako uplaćeni depozit smatrati neurednom. U slučaju da ponuđač ne bude izabran kao najpovoljniji, depozit se vraća u roku od 7 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
8. Broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita u slučaju da podnosilac prijave ne bude izabran za zakupca.
Nepotpune i/ili neblagovremene ponude se odbacuju.
Izabrani ponuđač je u obavezi da u roku od 3 dana od dana prijema obaveštenja o izboru zakupca, a pre zaključenja ugovora o zakupu na ime depozita uplati iznos od tri mesečne zakupnine, koji će biti korišćen kao depozit za slučaj postojanja neplaćenih zakupnina nakon iseljenja.
Smatraće se da je ponuđač odustao od zakupa predmetne nepokretnosti, čime gubi pravo na povraćaj depozita, u sledećim slučajevima:
– ukoliko ponuđač ne prihvati usklađivanje početne visine zakupnine sa zakupninom utvrđenom opštim aktom grada Beograda,
– ukoliko bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača, a ne potpiše ugovor o zakupu nepokretnosti u roku od 5 (pet) dana od dana prijema poziva za zaključenje ugovora,
– ukoliko ne dostavi dokaz u navedenom roku iz tačke 6. Oglasa u kojoj je navedeno šta sve prijava treba da sadrži da bi bila potpuna i uredna,
– ukoliko ponuđač ne uplati trostruki iznos zakupnine na ime depozita u roku od 3 dana od dana prijema obaveštenja o izboru zakupca i
– ukoliko ponuđač, koji je uplatio trostruki iznos zakupnine na ime depozita, odustane od zakupa do donošenja odluke Odbora Zadužbine o određivanju zakupca, gubi pravo na povraćaj trostrukog iznosa depozita.
U navedenim slučajevima pristupiće se pozivanju sledećeg najpovoljnijeg ponuđača, radi zaključenja ugovora o zakupu.
Depozit ponuđača, čija je ponuda prihvaćena i sa kojim će biti zaključen ugovor o zakupu, ostaje na računu zakupodavca do kraja zakupodavnog odnosa, kao osnov obezbeđenja za slučaj postojanja neplaćenih računa, eventualne štete koja nastane u toku trajanja zakupa i drugih troškova vezano za korišćenje stana nakon iseljenja.
Naknadnom proverom likvidnosti ponuđača, zakupodavac zadržava pravo da ponudu prihvati ili odbije bez obzira na urednost dostavljene ponude i ispunjenost ostalih uslova za dodelu ugovora.
U slučaju da dva ili više ponuđača ponude istu visinu zakupnine, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine da u roku od tri dana od dana prijema poziva dostave novu pisanu ponudu u zatvorenoj koverti, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu. Ukoliko ponuđači ne dostave novu ponudu u zadatom roku, odnosno ako dostave novu ponudu sa istovetnom zakupninom, Komisija će izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršiti putem žreba.
U slučaju investicionog ulaganja u predmet zakupa iz sopstvenih sredstava, moguće je umanjenje zakupnine za određeni period do 50% mesečno, do visine uloženih sredstava, bez mogućnosti priznavanja svojinskih prava na nepokretnosti po osnovu ulaganja sredstava.
Razgledanje stana može se izvršiti najavom na broj telefona: 3207-425 i 3207-426, radnim danima od 9,00 do16,00 časova.
O izvršenom izboru zakupca ponuđači će biti pismeno obavešteni u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Ponuđači imaju pravo na prigovor koji se izjavljuje Odboru Zadužbine preko Komisije za sprovođenje postupka za davanje u zakup stana u roku od 8 (osam) dana od dana prijema obaveštenja.
Oglas za davanje u zakup stana broj 1
Spisak obavezne dokumentacije uz Prijavu
1. Izjava FIZIČKIH LICA o prihvatanju uslova iz Oglasa
2. Izjava FIZIČKIH LICA o spremnosti ulaganja
3. Izjava FIZIČKIH LICA o plaćanju troškova
4. Izjava FIZIČKIH LICA o dostavi dokaza
5. Izjava FIZIČKIH LICA o obezbeđivanju potraživanja
1. Izjava PRAVNO LICE o prihvatanju uslova iz Oglasa
2. Izjava PRAVNA LICA o spremnosti ulaganja
3. Izjava PRAVNA LICA o plaćanju troškova
4. Izjava PRAVNO LICE o dostavi dokaza
5. Izjava PRAVNA LICA o obezbeđivanju potraživanja
1. Izjava PREDUZETNIKA o prihvatanju uslova iz Oglasa
2. Izjava PREDUZETNIK o spremnosti ulaganja