UNIVERZITET U BEOGRADU
ARHITEKTONSKI
FAKULTET
BULEVAR KRALJA ALEKSANDRA 73/II, 11120 BEOGRAD
  • en
  • sr

O G L A S radi davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini putem prikupljanja pismenih ponuda – Prostor ukupne površine 100 m2, sa namenom maketarnice

Aula 2024

OGLAS PDF

Na osnovu člana 7. i člana 12. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („ Službeni glasnik RS“ broj 16/2018 i 79/2023), i Rešenja Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije – Sektora za imovinski postupak, broj: 361-267/2023. od 4.1.2024. godine, Univerzitet u Beogradu-Arhitektonski fakultet objavljuje

O G L A S

radi davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini putem prikupljanja pismenih ponuda

PREDMET DAVANJA U ZAKUP

Predmet davanja u zakup je prostor koji se nalazi u podrumu Zgrade Tehničkog fakulteta u Beogradu u Bulevaru kralja Aleksandra br.73/II ( u daljem tekstu: Prostor ), čiji je korisnik Univerzitet u Beogradu-Arhitektonski fakultet (u daljem tekstu: Fakultet) i koju Fakultet koristi za odlaganje studentskih radova, ukupne površine 100 m2, sa namenom maketarnice uz novčanu naknadu.

USLOVI DAVANJA U ZAKUP

Prostor će biti dat u zakup po sprovedenom postupku prikupljanja pismenih ponuda, najpovoljnijem ponuđaču, koji će biti izabran na osnovu visine ponuđene zakupnine uz ispunjenje ostalih uslova iz oglasa.

Prostor se daje u zakup na određeno vreme, na period od 2 (dve) godine, počev od 1.9.2024. godine.

Prostor koji je predmet oglasa, daje se u zakup u postojećem – „viđenom“ stanju, pa se zakupac potpisom ugovora o zakupu odriče bilo kakvih primedbi po osnovu eventualnih materijalnih nedostataka na predmetnoj nepokretnosti.

Zakupnina se plaća do petog u mesecu za tekući mesec prema računu koji ispostavlja zakupodavac.

Najniža visina mesečne zakupnine po kojoj se Prostor može izdati u zakup iznosi 650,00 (šest stotina i pedeset i 00/100 evra) u dinarskoj protivvrednosti, sa uračunatim porezom na dodatu vrednost, a plativo po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

USLOVI PRIJAVLJIVANJA

Pravo učešća na oglasu imaju preduzetnici i pravna lica koja ispunjavaju sve uslove iz oglasa i koji uplate depozit od 12.000,00 dinara.

Ponude se dostavljaju u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja oglasa, najkasnije do 12.6.2024. godine do ponoći na adresu Univerzitet u Beogradu-Arhitektonski fakultet, Bulevar kralja Aleksandra br.73/ II, sa napomenom „Ponuda za zakup maketarnice – ne otvarati“.

Nepotpune i neblagovremene ponude će biti odbačene.
Javno otvaranje prispelih ponuda održaće se dana 14.6.2024. godineu 12.00 časova u sali br.200 Fakulteta (drugi sprat).

Zainteresovanim licima biće omogućeno da razgledaju prostor kao i prateću dokumentaciju od 5.6.2024. godine do 7.6.2024. godine, uz prethodnu najavu kod sekretara Fakulteta, Ivane Gajović na telefon br. 063/8625412.

Osnovni uslovi koji se odnose na zakupca su:

  • pružanje usluge sečenja tankih pločastih materijala (lepenke, drveta, klirita i dr.) na namenskim mašinama ( minimum dve mašine) u prostoriji maketarnice;
  • pružanje usluge nabavke i prodaje odgovarajućeg repromaterijala neophodnog za izradu arhitektonskih modela: – materijal (lepenke, balza, klirit, šper ploča, paspartu…); – spojna sredstva: lepkovi, heftalice, klamferice, držači, stege; – dodatna sredstva za obradu i sečenje: skalpeli, makaze, turpije, šmirgle…
  • obezbeđivanje odgovarajućih uslova i sigurnosti boravka i korišćenja prostora ( obavezno fizičko prisustvo, posedovanje odgovarajuće zaštitne opreme, obezbeđivanje odgovarajućih uslova komfora – vazdušnog i svetlosnog, dodatna ventilacija prostora po potrebi);
  • obezbeđivanje adekvatne separacije, odlaganja i odnošenja otpadnog materijala i smeća;
  • obezbeđivanje poštovanja neophodnih uslova neometanog odvijanja nastave u smislu kretanja, buke, higijene, sigurnosti…
  • poštovanje svih uslova zaštite na radu i sigurnosti od požara.

Dodatni uslovi su:

  • obezbeđivanje neophodnog mobilijara i opreme za funkcionisanje maketarnice , a koji nije obezbeđen od strane Fakulteta;
  • srećivanje prostora u skladu sa zahtevima obavljanja funkcije, mogućnostima i potrebama Fakulteta;
  • obaveznost jednoobraznog izgleda svih zaposlenih – uniforme;
  • učešće u mesečnim troškovima Fakulteta za potrebe održavanja higijene i povećanih troškova struje i vode – procenjena vrednost 130.000,00 dinara.

Kvalifikacije:

  • preduzetnici i pravna lica registrovana za obavljanje ovog tipa usluga;
  • ranije iskustvo u pripremi i obradi materijala neophodnog za izradu arhitektonskih modela;
  • mogućnost obezbećivanja dodatnih usluga za potrebe Fakulteta;
  • spremnost za rad vikendom i u zahtevanim terminima

Ponuda treba da sadrži sledeće elemente da bi bila potpuna i uredna:

1. Podaci o podnosiocu ponude:
– Za PRAVNA LICA – naziv pravnog lica, sedište, lice za kontakt, kontakt telefon, izvod o registraciji privrednog subjekta, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV, obrazac sa overenim potpisima lica ovlašćenih za zastupanje i ugovor otvaranju i vođenju računa kod poslovne banke, kopiju rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje (direktor), overen OP obrazac, punomoćje ukoliko podnosilac ponude ima zastupnika.
– Za PREDUZETNIKE – ime i prezime preduzetnika, adresu prebivališta ili sedište, fotokopiju lične karte ili očitanu biometrijsku ličnu kartu preduzetnika, jedinstven matični broj građanina i kontakt telefon, naziv radnje, izvod o registraciji privrednog subjekta, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV ukoliko je u sistemu PDV-a, ugovor o otvaranju i vođenju računa kod poslovne banke kod koje ima račun, kopiju rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje (direktor), overen OP obrazac, punomoćje ukoliko podnosilac ponude ima zastupnika.

2. Iznos mesečne zakupnine koja se nudi po m2 bez obračunatog PDV (ukoliko ponuđač cenu ne iskaže bez PDV, smatraće se da u ponuđenu cenu nije uračunat PDV).

3. Izjavu o prihvatanju svih uslova iz Oglasa za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup prostora – maketarnice površine 100 m2 u podrumu Zgrade tehničkog fakulteta u ulici Bulevar kralja Aleksandra br.73.

4. Izjavu overenu kod javnog beležnika o spremnosti ulaganja sopstvenih sredstava u adaptaciju i opremanje poslovnog prostora.

5. Izjavu overenu kod javnog beležnika o preuzimanju obaveze učešća u troškovima za potrebe održavanja higijene, i povećanih troškova struje i vode u iznosu od 130.000,00 dinara mesečno.

6. Ukoliko je ponuđač trenutni zakupac ili je bio zakupac poslovnog prostora, potrebno je da dostavi potvrdu o izmirenim obavezama prema zakupodavcu po osnovu zakupa i potvrde o izmirenim obavezama za utrošenu električnu energiju, komunalne i druge usluge.

7. Dokaz o uplati depozita u iznosu od 12.000,00 dinara na račun Univerziteta u Beogradu-Arhitektonskog fakulteta broj: 840-1436666-34, svrha: depozit za učešće u postupku davanja u zakup prostora- maketarnice. Uplata depozita od strane lica koje nije podnosilac prijave neće biti prihvaćena, te će se prijava uz tako uplaćen depopzit smatrati neurednom. U slučaju da ponuđač ne bude izabran kao najpovoljniji, depozit se vraća u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

8. Broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita u slučaju da podnosilac prijave ne bude izabran za zakupca.

IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača doneće Komisija za za sprovođenje postupka davanja u zakup prostora, primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine i ispunjavanja ostalih uslova iz oglasa.

Javno otvaranje prispelih ponuda obaviće Komisija, osmog dana od dana objavljivanja oglasa u sredstvima javnog informisanja i na internet stranici Fakulteta, 14.6.2024. godine u 12.00 časova u sali br. 200 Fakulteta (drugi sprat).

Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača doneće dekan Univerziteta u Beogradu-Arhitektonskog fakulteta u roku od 7(sedam) dana od dana otvaranja ponuda.

Izabrani ponuđač je u obavezi da u roku od 3 (tri) dana od dana prijema obaveštenja o izboru zakupca, a pre zaključenja ugovora o zakupu, na ime depozita uplati iznos od tri mesečne zakupnine, koji će biti korišćen kao depozit za slučaj postojanja neplaćenih zakupnina nakon isteka zakupa.

Smatraće se da je ponuđač odustao od zakupa Prostora, čime gubi pravo na povraćaj depozita u sledećim slučajevima:
– ukoliko ponuđivač ne prihvati usklađivanje početne visine zakupnine sa zakupninom utvrđenom opštim aktom grada Beograda,
– ukoliko bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača, a ne potpiše ugovor o zakupu u roku od 5 (pet) dana od dana prijema poziva za zaključenje ugovora,
– ukoliko ponuđač ne uplati trostruki iznos zakupnine na ime depozita do 20.8.2024. godine.

U navedenim slučajevima pristupiće se pozivanju sledećeg najpovoljnijeg ponuđača, radi zaključenja ugovora o zakupu.

Depozit ponuđača, čija je ponuda prihvaćena i sa kojim će biti zaključen ugovor o zakupu, ostaje na računu zakupodavca do kraja zakupodavnog odnosa, kao osnov obezbeđenja za slučaj postojanja neplaćenih računa, eventualne štete koja nastane u toku trajanja zakupa i drugih troškova vezanih za korišćenje Prostora. Depozit se u slučaju da ponuđač ne bude izabran, vraća u roku od 7 (sedam) dana.

U slučaju da dva ili više ponuđača ponude istu visinu zakupnine, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine da u roku od 3 (tri) dana od dana prijema poziva dostave novu pisanu ponudu u zatvorenoj koverti, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu.

Ukoliko ponuđači ne dostave ponudu u zadatom roku, odnosno ako dostave novu ponudu sa istovetnom zakupninom, Komisija će izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršiti putem žreba.

O izvršenom izboru zakupca, ponuđači će biti pismeno obavešteni u roku od 5 (pet) dana od dana donošenja odluke.

Ponuđači imaju pravo na prigovor koji se izjavljuje Komisiji za sprovođenje postupka za davanje u zakup prostora u roku od 8 (osam) dana od dana prijema obaveštenja.

UNIVERZITET U BEOGRADU – ARHITEKTONSKI FAKULTET
KOMISIJA ZA DAVANJE U ZAKUP NEPOKRETNOSTI

Prof. arh. Dušan Ignjatović

Svetlana Tolić, šef računovodstva

Ivana Gajović, sekretar Fakulteta

0