Pozivaju se studenti završne godine osnovnih i master studija – sa sledećih fakulteta u sastavu Univerziteta u Beogradu: Građevinski fakultet, Saobraćajni fakultet, Elektrotehnički fakultet, Mašinski fakultet, Arhitektonski fakultet, Rudarsko-geološki fakultet, Ekonomski fakultet, Pravni fakultet, Fakultet organizacionih nauka, Geografski fakultet, Hemijski fakultet i Filozofski fakultet – da se prijave za obavljanje studentske prakse u sektorima i odeljenjima Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i sledećim preduzećima i ustanovama u nadležnosti Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture: Er Srbija, Infrastruktura železnice Srbije, Direkcija za vodne puteve, Kontrola letenja Srbije i Crne Gore SMATSA, KORIDORI SRBIJE, Institut za puteve, Direkcija za železnice, Saobraćajni institut CIP, Srbija Kargo i Direktorat civilnog vazduhoplovstva.
Najviše mesta otvoreno je za studente Građevinskog i Saobraćajnog fakulteta.
Praksa će trajati dva meseca – od 1. novembra do 31. decembra 2024.
Tokom trajanja prakse studenti će imati obezbeđenu novčanu nadoknadu i neposredno određenog mentora iz reda zaposlenih.
Prijavljivanje studenata se vrši elektronskim putem od 23.09. do 15.10. 2024. preko portala Centra za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu.
Spisak otvorenih pozicija u ovom ciklusu nalazi se na stranici: http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/mgsi2024 gde kandidati mogu da pristupe opisima pozicija i prijavljivanju. Uz prijavu potrebno je dostaviti skeniranu potvrdu o studiranju.
Program prakse realizuje se na osnovu Protokola o saradnji potpisanog između Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Univerziteta u Beogradu u oblasti organizovanja i realizovanja stručne prakse studenata u Ministarstvu, organima u sastavu Ministarstva, javnim preduzećima i javnim agencijama koje obavljaju delatnosti iz delokruga rada Ministarstva. Jedan od ciljeva saradnje je da što veći broj studenata Univerziteta u Beogradu stekne praktična znanja i veštine i relevantno radno iskustvo tokom studija u cilju unapređenja akademskog znanja.