![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_10](https://farm66.static.flickr.com/65535/52657667057_985c8d3b35_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_01](https://farm66.static.flickr.com/65535/52658604115_0dcb1437ab_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_02](https://farm66.static.flickr.com/65535/52657666942_0b6f9c10e2_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_03](https://farm66.static.flickr.com/65535/52658650753_38d4008d62_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_04](https://farm66.static.flickr.com/65535/52658650678_baf2612de9_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_05](https://farm66.static.flickr.com/65535/52657666702_f7309fa7de_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_06](https://farm66.static.flickr.com/65535/52658603770_65dc964026_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_07](https://farm66.static.flickr.com/65535/52657666557_ce5e72b7f1_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_08](https://farm66.static.flickr.com/65535/52658650468_81e5fee6a9_m.jpg)
![202122_Sanja_Stevanovic_ilustracija_09](https://farm66.static.flickr.com/65535/52658650433_5c368357d5_m.jpg)
СТУДИО М01- ПРОЈЕКАТ 2021/22:
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА ЗА ДЕЦУ – ВРТИЋ У БЕОГРАДУ
Наставник:
др Милан Максимовић, доцент
Студент:
Сања Стевановић
Масивни бели објекат предшколске установе јасних ивица одговор је на заоштрени урбани контекст блока 62, али је форма уједно прилагођена најбитнијим корисницима установе – деци. Концепт је настао као продукт промишљања на који начин би објекат могао да буде активно укључен у процес дечијег одрастања и остваривања њихове омиљене активности – игре.
Просторни елемент у функцији игралишта – полигона су зидови који својим разноликим садржајем (интерактивни зидови, дечији забавни мобилијар..) интригирају и буде жељу за кретањем детета.
Предшколска установа је инклузивна, комуникације су широке, јасне, тактилно обрађене, обезбеђују неометано кретање, а уједно својим повременим скретањима интригирају кориснике и буде њихову радозналост. Зидови у оквиру њих оплемењени су едукативно забавним карактером, садрже дидактичка средства, постају активни део вртића, простор за игру, дружење и учење.
Вртић поседује “креативну вертикалну комуникацију” – тобоган који повезује кров / горњу етажу и приземље. Атипично је и интегрисање пливања /базен за хидротерапију/ у образовни програм.