STUDIO M01- PROJEKAT:
REBL (REBEL) ARHITEKTURA, KAMPUS I EKOLOGIJA
Nastavnik:
arh. Aleksandru Vuja, vanredni profesor
Student:
Đorđe Ćebić
Celokupan koncept prostora i sam program zasnivaju se na motivima hibridnosti. Hibridni tip podrazumeva nekakvu mešavinu postojećih entiteta stvarajući novu klasifikacijsku grupu, iliti prelazni oblik. U ovom slučaju, hibridnost primenjena na program formira novi školski sistem gde se pored klasične nastave, primenjuju i motivi dualnog obrazovanja koji podrazumevaju praktičnu primenu elemenata koji su obrađivani u sklopu standardne nastave.
Iz odluke da program bude hibridni tip edukacije, donešena je odluka da se i ceo koncept zasniva na hibridnosti. U ovom slučaju, hibridna arhitektura bi podrazumevala izuzetno adaptivne prostore koji bi se maksimalno prilagođavali postavljenom programu. Upravo prostor na kojem bi se dešavala hibridna postavka definisan je kroz pojmove polja i mreže koji u svojoj suštini imaju sličnu prostornu odrednicu, ali je glavna razlika međusobno povezivanje entiteta koje se u sistemu polja ili mreže. Tako bi se ovaj prostor aktivirao i došlo bi do međusobnog uklapanja ovih, poprilično kompatibilnih funkcija. S obzirom da hibridnost, kao takva, predstavlja konstantno promenljivu strukturu, bilo je neophodno uhvatiti jedan scenario od mnoštva mogućih situacija. Na taj način, formirana je predstavnjena postavka, ali sa napomenom da ona u svakom momentu može biti prilagođena potrebama programa.