broj | šifra_______ | Master akademske studije Arhitektura 2015/16 I godina – 2. semestar MODUL ARHITEKTURA |
---|---|---|
A16 | MASA-A12013 |
STUDIO M02A – RadionicaCilj predmeta Osnove rada na kursevima Master akademskih studija postavljene su kroz ravnotežu izbora Studija M01-A (M05), M02-A i M03-A (M07) koji pokrivaju različitost savremenog i inovativnog pristupa materiji arhitektonsko-urbanističkog projektovanja. Rad u studiju okružen je širokim stručnim interesovanjima arhitekture, urbanizma i tehnologija kao i saznanjima drugih naučnih disciplina. Sva sredstva se udružuju kako bi se formirala složena intelektualna celina koja apsorbuje razumevanje potreba savremenog društva. Obradom sve složenijih arhitektonskih zadataka podstiče se integralno razmišljanje kroz praktičan i teorijiski odgovor studenata na kompleksnost urbanog okruženja. |
Lista izbornih projekata: |
Jovana Zorić – Pijaca Bajloni, Beograd
STUDIO M02A – RADIONICA:
ARHITEKTONSKI MODEL
Nastavnik:
arh. Aleksandru Vuja, vanredni profesor
Cilj nastave je upoznavanje studenata sa arhitektonskim modelom kao sredstvom istraživanja projektantske ideje. Teorijska nastava izlaže načine korišćenja modela u projektantskom procesu kroz pregled tipova i pristupa izradi arhitektonskih modela kao fizičke prezentacije projektantske ideje. Praktična nastava se sastoji od rada na modelu, maketi, sopstvenog studentskog projekta modula M02 i identifikovanja eksperimentalnog, konceptualnog i prezentacionog karaktera arhitektonskog modela.
KURIKULUM: ARHITEKTONSKI MODEL FORMULAR: ARHITEKTONSKI MODELIzvor fotografije: Etsy
STUDIO M02A – RADIONICA:
ARHITEKTONSKI MODEL
Nastavnik:
arh. Milan Đurić, vanredni profesor
Cilj nastave je upoznavanje studenata sa arhitektonskim modelom kao sredstvom istraživanja projektantske ideje. Teorijska nastava izlaže načine korišćenja modela u projektantskom procesu kroz pregled tipova i pristupa izradi arhitektonskih modela kao fizičke prezentacije projektantske ideje. Praktična nastava se sastoji od rada na modelu, maketi, sopstvenog studentskog projekta modula M02 i identifikovanja eksperimentalnog, konceptualnog i prezentacionog karaktera arhitektonskog modela.
KURIKULUM: ARHITEKTONSKI MODEL FORMULAR: ARHITEKTONSKI MODELIzvor fotografije: GammaNine, obrada: Zoran Abadić
STUDIO M02A – RADIONICA:
VIBRATO
Nastavnik:
arh. Zoran Abadić, docent
Izrada arhitektonskog crteža i fizičkog modela kao “zvučnog zapisa” kretanja ljudi i posledice visoke frekventnosti protoka energije sa izraženom prostornom karakteristikom u odnosu na postavljenu temu radionice. Crtež i model se izrađuju u proizvoljnoj veličini i tehnici.
KURIKULUM: VIBRATO FORMULAR: VIBRATOFoto © Pavle Stamenović
STUDIO M02A – RADIONICA:
IZLOŽBA U 1 NA 1
Nastavnik:
arh. Nebojša Fotirić, docent
Nastavne aktivnosti koje se sprovode kroz radionicu su u vezi sa nastavom na seminaru: U 1 na 1: Arhitektura upotrebnog predmeta. Studenti će kroz radionicu koncipirati i sprovesti izložbu prototipa upotrebnog predmeta koji su prethodno kreirali tokom semestra.
KURIKULUM: IZLOŽBA U 1 NA 1 FORMULAR: IZLOŽBA U 1 NA 1Park Millenaris, Budimpešta | Foto © Aleksandar Videnović
STUDIO M02A – RADIONICA:
REMODELACIJA URBANIH ZELENIH OAZA – BGD – ČUBURSKI PARK
Nastavnik:
mr Aleksandar Videnović, docent
Savladavanje veština projektovanja i brzog kreativnog reagovanja na konkretno zadatu temu izrade idejnog rešenja uređenja Čuburskog parka u Beogradu. Tema zadatka lokacijski i problemski prati temu Studio – projekta “Beogradska Čubura – (dis)kontinuitet grada”.
Zadatak se može tretirati u kontekstu projektovanja rešenja nekih od okolnih blokova, ali i nezavisno, kao zasebna urbana problemska celina. Zadatak predstavlja savremeno uređenje parka, u duhu novih tendencija tretiranja i korišćenja ozelenjenih gradskih površina, odnosno njihove jednovremene urbanizacije u kontekstu neposrednog okruženja.
KURIKULUM: REMODELACIJA URBANIH ZELENIH OAZA – BGD – ČUBURSKI PARK FORMULAR: REMODELACIJA URBANIH ZELENIH OAZA – BGD – ČUBURSKI PARKSTUDIO M02A – RADIONICA:
TERITORIJE I TRAJEKTORIJE
Nastavnik:
dr Vladimir Milenković, vanredni profesor
Radi se o ‘instaliranju’ dijagrama kretanja elementa jednog (realnog, imaginarnog i tematizovanog) prostornog sadržaja u drugi (realni, imaginarni ili tematizovani) prostorni sadržaj projekcijom ‘in situ’ u zadatom vremenskom okviru.
KURIKULUM: TERITORIJE I TRAJEKTORIJE FORMULAR: TERITORIJE I TRAJEKTORIJE