broj | šifra | Master akademske studije Arhitektura 2015/16 I godina – 1. semestar MODUL ARHITEKTURA |
---|---|---|
A7 | MASA-A11012 |
STUDIO M01A – SeminarCilj predmeta Cilj predmeta je određen pozicijom nastavne oblasti Seminar M01-A (M05) u okvirima Studija M01-A (M05) Master akademskih studija arhitektura (Integrisanih osnovnih i master akademskih studija arhitektura). Potreba da se studentima omogući izbalansirana ponuda različitih i savremenih pristupa materiji arhitektonsko-urbanističkog projektovanja odredila je da Seminar M01-A (M05) postane autonomna oblast dela rada na Studiju koja u zavisnosti od načina rada na konkretnom kursu razvija visok stepen slobode izbora i unapređenja nezavisnih i individualnih radnih metoda. |
Lista izbornih seminara: |
STUDIO M01A – SEMINAR:
AKVADUKT: CENTAR ZA PRAĆENJE KLIMATSKIH PROMENA, SAVSKI BLOKOVI, NOVI BEOGRAD
Nastavnik:
dr Vladimir Milenković, docent
Razvijanje sposobnosti za analizu i sintezu programskih i prostornih elemenata od značaja za istraživački projekat Akvadukta – savremene tipološko-morfološke infrastrukturne dopune – objekta funkcionalnog miksa u oblasti obrazovanja, sporta i rekreacije. Akvadukt je uzet za paradigmu odnosa prema uticiju klimatskih promena na projektovanje kontinuiteta “jedne” arhitekture unutar postojeće urbane strukture vrtnog grada kao što je Novi Beograd, posebno njegovi Savski blokovi.
KURIKULUM: AKVADUKT: CENTAR ZA PRAĆENJE KLIMATSKIH PROMENA, SAVSKI BLOKOVI, NOVI BEOGRAD FORMULAR: AKVADUKT: CENTAR ZA PRAĆENJE KLIMATSKIH PROMENA, SAVSKI BLOKOVI, NOVI BEOGRADSTUDIO M01A – SEMINAR:
ARHITEKTURA I KONTEKST
Nastavnik:
arh. Ivan Rašković, vanredni profesor
Opšti cilj seminara je razumevanje odnosa arhitekture i konteksta kao mreže kompleksnih interelacija. Tematske jedinice su zasnovane na teorijskim objašnjenjima i postavkama kompleksnih, sveobuhvatnih i međuzavisnih sistema interakcije između korisnika, objekata, koncepta i konteksta.
KURIKULUM: ARHITEKTURA I KONTEKST FORMULAR: ARHITEKTURA I KONTEKSTSTUDIO M01A – SEMINAR:
DIJAGRAMSKE PROGRAMSKE PLATFORME
Nastavnik:
arh. Aleksandru Vuja, vanredni profesor
Arhitektonski dijagram je oblast primene znanja o konceptualizaciji ideje gde se postavkom dijagramske programske celine studenti uvode u prostorno-programske koncepte i modele i njihovo prevođenje u interakciji ideje i realizacije ideje.
KURIKULUM: DIJAGRAMSKE PROGRAMSKE PLATFORME FORMULAR: DIJAGRAMSKE PROGRAMSKE PLATFORMESTUDIO M01A – SEMINAR:
EDUKACIJA, UMETNOST, PROSTOR – ODNOSI I UTICAJI
Nastavnik:
arh. Vesna Cagić Milošević, docent
Nastava na seminaru podrška je radu na projektu u Studiju M01A – projekat_Edukatorijum univerziteta umetnosti u Beogradu.
KURIKULUM: EDUKACIJA, UMETNOST, PROSTOR – ODNOSI I UTICAJI FORMULAR: EDUKACIJA, UMETNOST, PROSTOR – ODNOSI I UTICAJIThe Bondy Icbebergs Pool, Sidnej, Australija | Foto © withsomegrace
STUDIO M01A – SEMINAR:
IZMEĐU OTVORENOG I ZATVORENOG
Nastavnik:
dr Đorđe Stojanović, docent
Seminar je koncipiran kao sastavni deo Studio Projekta sa istim tematskim okvirom. Kroz seriju diskusija i prezentacija, studenti će imati priliku da prodube istraživački pristup arhitektonskom projektovanju.
Više informacija: http://blog.4ofseven.com/
Foto © ediphotoeye
STUDIO M01A – SEMINAR:
OGLEDALO PROGRAMA
Nastavnik:
arh. Milan Đurić, vanredni profesor
Upoznavanje studenata sa postupcima zamene arhitektonskog programa, njegove deformacije, i uticaja promenjenog arhitektonskog subjekta.
KURIKULUM: OGLEDALO PROGRAMA FORMULAR: OGLEDALO PROGRAMASTUDIO M01A – PROJEKAT:
PROJEKTNI ZADATAK
Nastavnik:
arh. Goran Vojvodić, vanredni profesor
Nastava na seminaru ima za cilj razvijanje sposobnosti da se, kroz analizu i sintezu prostornih i programskih sadržaja, prepoznaju posebnosti objekata obrazovanja. Formiranjem kritičkog stava, istraživanjem relevantnih primera iz savremene arhitektonske prakse, studenti kreiraju projektni okvir za dalji rad na projektu.
KURIKULUM: PROJEKTNI ZADATAK FORMULAR: PROJEKTNI ZADATAKSTUDIO M01A – SEMINAR:
REZERVATI PRIRODE KAO ARHITEKTONSKI KONTEKST
Nastavnik:
mr Aleksandar Videnović, docent
Seminar je posvećen proširenju saznanja budućih projektanata o potrebi temeljnog sagledavanja, opsežne analize i poštovanja konteksta, u intervenisanju u konkretnom prostoru i i vremenu, odnosno uvažavanja složenosti i slojevitosti geneze i karaktera promenljivosti neposrednog, a posebno prirodnog okruženja u kome se projektuje i gradi.
KURIKULUM: REZERVATI PRIRODE KAO ARHITEKTONSKI KONTEKST FORMULAR: REZERVATI PRIRODE KAO ARHITEKTONSKI KONTEKST