Modul 23 – Stručna praksa, ekskurzija ili letnja radionica
CILJ NASTAVE NA MODULU:
Sticanje praktičnih iskustva kroz pohađanje jedne od letnjih radionica ili obavljanje jedne ili više ekskurzija, koje Fakultet organizuje (ukupno 5 dana – 40 sati).
POTREBNA PREDZNANJA:
Nema.
NAZIV PREDMETA:
MODUL 23 – Stručna praksa, ekskurzija ili letnja radionica: Kurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica, 2 ESPB
GODINA STUDIJA:
III godina – 5. i 6. semestar Osnovnih akademskih studija Arhitektura – 2015/16.
Kurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica:
BEST DESIGN WEEK – ADVANCED COURSE
Nastavnik:
arh. Miloš Nenadović, docent
Sticanje znanja i iskustva u 3D modelovanju i digitalnom animiranju, kao vidu projektovanja. Rad se obavlja na kursu Best Design Week-a u vidu predavanja i radionica u saradnji sa predavačima. Radionica se odvija u prvoj nedelji juna 28.05. – 04.06.2016. Po završetku radionice učesnici dobijaju sertifikate o položenom kursu, kojim potvrđuju poznavanje osnova modelovanja i animiranja 3D okruženja, u programu 3ds Max.
KURIKULUM: BEST DESIGN WEEK – ADVANCED COURSEKurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica:
BEST DESIGN WEEK – WEB DESIGN COURSE
Nastavnik:
arh. Miloš Nenadović, docent
Sticanje znanja i iskustva u kreiranju i dizajniranju veb stranica. Rad se obavlja na kursu “Best Design Week-a u vidu predavanja i radionica u saradnji sa predavačima. Radionica se odvija u prvoj nedelji juna 28.05. – 04.06.2016. Po završetku radionice učesnici dobijaju sertifikate o položenom kursu, kojim potvrđuju poznavanje osnova dizajniranja i programiranja.
KURIKULUM: BEST DESIGN WEEK – WEB DESIGN COURSEKurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica:
BUĐENJE ZEMUNA
Nastavnik:
dr Uroš Radosavljević, van. profesor
Cilj radionice je provera programsko-prostornih mogućnosti regeneracije javnih prostora Zemuna kroz upotrebu instant arhitekture pomoću fotografije, filma i kolaža. Savremeni pristup regeneraciji podrazumeva da se kroz radionice fotografije i filma mapiraju problemi lokalne zajednice, dok se kroz kolaže sagledavaju i nove mogućnosti razvoja i unapređenja mesta. Osnovna svrha radionice je da se ožive javni prostori Zemuna, aktiviranjem mladih i njihovih ideja za unapređenje kulturne ponude sadržaja.
KURIKULUM: BUĐENJE ZEMUNAWorld Expo 2015 – Jedna od prvih fotografija Volfgang Batresovog (Wolfgang Buttress) paviljona Ujedinjenog kraljevstva za Svetsku izložbu 2015. u Milanu koja se pojavila otkrivajući da je njegova struktura skoro završena | Foto © Hufton + Crow
Kurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica:
TASTE ARCHITECTURE. FEEL DETAIL. 001
Nastavnik:
arh. Dragan Marčetić, docent
Podsticanje kreativnosti, analitičnosti i kritičkog stava u izučavanju arhitektonskih detalja na primerima paviljona Svetske izložbe EKSPO 2015. godine u Milanu, Italija.
KURIKULUM: TASTE ARCHITECTURE. FEEL DETAIL. 001 FORMULAR: TASTE ARCHITECTURE. FEEL DETAIL. 001Muzej fondacije Prada, Milano, Italija: detalj sokle, staklene fasade, stepeništa i partera odnosno detalj spoja šest materijala. Arhitekt: OMA – Rem Kulhas, Kris van Din, Federiko Pompinjoli (Rem Koolhaas, Chris van Duijn, Federico Pompignoli). Objekat izveden 2015. godine. | Foto © Dragan Marčetić
Kurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica:
TASTE ARCHITECTURE. FEEL DETAIL. 002
Nastavnik:
arh. Dragan Marčetić, docent
Podsticanje kreativnosti, analitičnosti i kritičkog stava u izučavanju arhitektonskih detalja na primerima objekata savremene arhitekture koje obuhvata prolećna Stručna ekskurzija školske 2015/16. godine.
KURIKULUM: TASTE ARCHITECTURE. FEEL DETAIL. 002 FORMULAR: TASTE ARCHITECTURE. FEEL DETAIL. 002Kurs 23.2. – Stručna ekskurzija ili radionica:
UOČAVANJE I PREPOZNAVANJE KARAKTERISTIČNIH GRADSKIH AMBIJENATA
Nastavnik:
arh. Miloš Nenadović, docent
Zadatak radionice je da se kroz vizuelnu identifikaciju izabranih gradskih ambijenata, poteza ili uličnih frontova, uoče i definišu osobine koje ih čine karakterističnim za Beograd. Potrebno je prepoznati njihovu specifičnost i analizom odabrane lokacije doći do odgovora kako je kroz period od njenog nastanka pa do danas postala deo mentalne mape grada.
UOČAVANJE I PREPOZNAVANJE KARAKTERISTIČNIH GRADSKIH AMBIJENATA